SOMIEM JUNTS?

BENVINGUTS a aquest blog d'Infantil.

Aquí COMPARTIRE amb vosaltres experiències, projectes, recursos, dubtes, opinions... i tot allò que us interessi pel que fa a l'educació dels més petits.

Així doncs, espero que aquest espai sigui alguna cosa més que un lloc d'intercanvi, un espai d'IL·LUSIONS comunes.

12 abr. 2010

PROJECTE AGREGA EDUCACIÓ 2.0

El projecte agrega és una iniciativa integrada dins del programa Internet a l'Aula del Ministeri d'Industria, Turisme i Comerç dins del qual també hi participen el Departament d'Educació I d'altres.

Aquest projecte preten agrupar tots els continguts digitals educatius creats per diferents persones de forma que quedin catalogats  per uns mateixos criteris la qual cosa facilita la recerca del usuari.
Aquest projecte està adreçat a tots els membres de la comunitat educativa i permetrà així promoure l'ús de les noves tecnologies de la comunicació a l'entorn educatiu.

Actualment dins d'aquest projecte hi ha més de 400 contiguts educatius. A més a més, es pot buscar l'àrea curricular que ens interessa des d'Educació Infantil  fins Batxillerat.

4 comentarios:

  1. Hola: acabe d'entrar al vostre blog i té continguts molt interessants en relació a les TIC.I gràcies pel vostre comentari.

    També podeu passar per Titiricoses i el menjalletres, els altres blogs que tinc.
    Dolors

    ResponderEliminar
  2. He penjat aquesta entrada al meu blog. Teniu un regalet.

    Dolors

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies pel vostre comentari en el meu blog www.mestradeinfantil.blogspot.com
    M'ha agradat moltíssim el vostre blog, de fet, és una passada al costat de la meua humil proposta. No obstant, tinc molta curiositat... Com heu topat amb el meu bloc??

    ResponderEliminar
  4. Dolors ens alegrem molt que et siguin útils els nostres continguts.

    Moltes gràcies per proposar-nos al teu bloc.

    ResponderEliminar