SOMIEM JUNTS?

BENVINGUTS a aquest blog d'Infantil.

Aquí COMPARTIRE amb vosaltres experiències, projectes, recursos, dubtes, opinions... i tot allò que us interessi pel que fa a l'educació dels més petits.

Així doncs, espero que aquest espai sigui alguna cosa més que un lloc d'intercanvi, un espai d'IL·LUSIONS comunes.

10 jun. 2010

+ QUE TAPES


MÉS QUE TAPES

Ara que estem acabant el curs (i pels cursos vinents) ens serà molt útil visitar aquesta pàgina web. És un espai que ens proporciona idees de com elaborar tapes, disfresses, manualitats i ambientació a l'escola, als esplais i, per què no? a casa.

Està fet a partir de l'aportació de molts i moltes mestres que afegeixen els treballls i materials que han fet a l'escola. I si volem transmetre les nostres aportacions ens podem donar d'alta en l'apartat registrar-se. Pensem que han fet un bon treball amb aquesta pàgina de la que tots en podem formar part. 

Us portem dos exemples senzills de portades. 

Pop-Estiu  

Els nens i nenes han enganxat tires de paper de seda de diferents blaus al fons d'una cartolina blanca. Després han posat cola a la meitat de la fulla i han tirat serradures per simular la sorra de la platja. Han pintat la silueta del parasol amb ceres, l'han retallat i i l'han enganxat posant-hi primer el pal de regal. Finalment han enganxat amb cola les petxines i el pop.
 Peix, peixet


Els infants han pintat el model de peix fotocopiat amb paper gruixut amb ceres i posteriorment l'han envernissat. Després han pintat una làmina amb pintura aigualida i han dibuixat línies ondulades amb un palet de cotó. A continuació han enganxat les aletes i la cua (retallades prèviament per la mestra) i finalment han enganxat el peix i les bombolles (semblen de boletes de plastilina aplastada).

Hem escollit aquestes perquè aviat arriba l'estiu i les vacances i ens han semblat, per dir-ho d'alguna manera, molt apropiades, però n'hi han moltísimes més i de diverses temàtiques.
Us animeu a fer-hi una ullada? Apa, anem-hi, doncs!

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada