SOMIEM JUNTS?

BENVINGUTS a aquest blog d'Infantil.

Aquí COMPARTIRE amb vosaltres experiències, projectes, recursos, dubtes, opinions... i tot allò que us interessi pel que fa a l'educació dels més petits.

Així doncs, espero que aquest espai sigui alguna cosa més que un lloc d'intercanvi, un espai d'IL·LUSIONS comunes.

21 oct. 2010

LA CASTANYADA


Al novembre, quan la tardor ja és ben present, se celebra a catalunya una tradició popular, La Castanyada. Concretament el dia de Tots Sants, l'1 de novembre, però ja uns dies abans a les escoles i a les llars, també als carrers, gaudim de castanyes i de la figura de la castanyera (moltes vegades són els propis joves dels instituts que ens venen aquest frui). Actualment La castanyada és una festa en la que amics i familiars es troben per pasar-s'ho d'alló més bé i fer un sopar on de ben segur es menjaran castanyes, moniatos i panellets.


Us portem un seguit d'activitats que ens facilita la pàgina de l'edu365 i que tenen a veure amb com celebrem i treballem aquesta festa a les escoles. Als nens i nenes que hi participen els agrada moltísim, feu un petit tast i ja ens explicareu com ha anat!!
També volem compartir amb vosaltres un glog pensat i fet especialment per aquests dies, amb la cançó de la castanyera, la recepta dels panellets i la cançó d'en Marrameu:

6 comentarios:

  1. Hola amics!
    He traslladat el bloc dibus pel cole a www.roserchillon.com/blog
    Tinc la intenció d'actualitzar-lo més sovint. He estat molt enfeinada muntant un nou projecte. Espero que us hi passeu sovint!
    salut i colors!

    ResponderEliminar
  2. Hola! Us enrecordeu de mi? Us he afegit als enllaços del meu bloc. Ja li tocava una actualització

    ResponderEliminar
  3. He entrat al vostre blog per casualitat i m'he quedat encantada. Es molt interessant i estèticament preciós.
    Espero que no us importi que hagi el enganxat el vostre glog de la Castanyera en el nostre blog de l'escola (ampaescolariusitaulet.blogspot.com)

    ResponderEliminar
  4. M'encanta aquest blog, em sembla del tot interessant aquest blog vostre, veig en vosaltes un futur brillant, no només en l'àmbit de la docència, sinó en l'àmbit periodístic i fins i tot, literari. No em vull fer pesat però realment m'encanta passar hores llegint article rere article, totes i cadascuna de les entrades al blog em semblen simplement genials. Es nota que arribareu lluny vosaltres dos com a professores, teniu la habilitat de fer interessant qualsevol curiositat o notícia. Per cert l'altre dia vaig tindre ventrellades, vulgarment conegut com diarrea i em vaig embrutar de manera considerable, la situació d'estar tot brut de merda en estat líquid la vaig trobar molt morbosa. Ara mateix, mentres escric, m'estic cagant a sobre i penso en les futures profesores de Catalunya. A vegades em fico sota les escales per mirar les calcetes a mamare. Quan em masturbo em fico un dit a l'orifici anal. Quan penso en la Miriam, la Miseticordia i la Lídia m'entren ganes de ballar com una donzella amb un tutú i gratarme l'escrot fins que descarregui la llet condensada que porto acumulada al interior dels meus testicles i que em reservo única i exclusivament per a les components d'aquest grup de treball made in boloña. Enhorabona pel blog noies.

    ResponderEliminar
  5. Hi, nice blog & good post. overall You have beautifully maintained it, you must submit your site for free in this website which really helps to increase your traffic. hope u have a wonderful day & awaiting for more new post. Keep Blogging!

    ResponderEliminar