SOMIEM JUNTS?

BENVINGUTS a aquest blog d'Infantil.

Aquí COMPARTIRE amb vosaltres experiències, projectes, recursos, dubtes, opinions... i tot allò que us interessi pel que fa a l'educació dels més petits.

Així doncs, espero que aquest espai sigui alguna cosa més que un lloc d'intercanvi, un espai d'IL·LUSIONS comunes.

30 abr. 2010

Pelayo y su pandilla

PELAYO Y SU PANDILLA

Es tracta d'un recurs interactiu, creat per la Conselleria d'Educació d'Astúries. Posant a disposició dels centres docents un total de 75 programacions multimèdia, protagonitzades per en Pelayo i en relació amb les tres àrees d'Infantil, on es poden treballar amb els més peits continguts com:

Aquestes activitats, es troben dirigides a infants entre 4 i 5 anys.  Aquest recurs interactiu introdueix les unitats didàctiques a partir de contes amb il·lustracions, després d'escoltar l'historieta el nen pot realitzar diferents activitats relacionades amb la temàtica de la unitat.

Per mitjà d'aquest bloc es poden accedir a diverses de les unitats, feu-hi una ullada pot ser un material molt interessant amb el que treballar a l'aula.  

Blogs especials

UN DETALLET!!!

Gràcies a totes les companyes que ens heu animat al llarg dels dies i ens heu concedit diversos premis! Estem realment molt agraïdes i`us volem concedir nosaltres també un petit obsequi!



Els sis blogs d'Infantil que creiem que s'ha de valorar el seu esforç i treball constant són: 

Elefant trompeta, el nostre elefant preferit!
- La classe de les formigues, per les formiguetes més treballadores!
- Cañada Blanch, para los osos y los leones más londinenses!
- Idees Magistrals, per l'Estrella més lluenta!
- Dolors Todolí, per a un bloc realment creatiu i original!
- Diana Educació, per a una molt bona amiga!

Felicitats, i ànims per continuar treballant així de bé!

28 abr. 2010

Filosofia 3/18

FILOSOFIA 3/18

Què és la Filosofia 3/18? Quis objectius té? Com es porta a terme dins de l'aula? En aquesta presentació slideshare ens ho expliquen de manera excel·lent.
   

27 abr. 2010

Filosofia 3/18

PICASSO

FILOSOFIA 3/18

Aquí tenim un exemple pràctic de com fer una sessió de filosofia 3/18, tot lligant el procés d'aprenentatge al tema del pintor Picasso. M'ha agradat molt i crec que és interessant conèixer aquestes experiències i compartir-les.

CONTE INTERACTIU

La Mireia Muñoz s'ha posat en contacte amb nosaltres per tal que us presentem un conte interactiu elaborat per ella mateixa i que li van publicar el dia de Sant Jordi. Aquest conte és apte pels iPhones i iPad d'Apple.

Aquest recurs tan interessant que ens presenta la Mireia s'ha publicat en dues llengües:

CASTELLÀ   i   ANGLÈS

Es tracta d'un conte interactiu d'unes 20 pàgines, on els nens poden moure els personatges per la pantalla amb els seus dits, i escoltar els sorolls del bosc o el zum-zum de les mosques mentre llegeixen la història.

Realment és un recurs molt útil per tal d'introduir els e-books en el món educatiu.

AQUEST és l'enllaç per si voleu fer-hi una ullada!

25 abr. 2010

Wild music

WILD MUSIC


Volem compartir amb tots i totes un altre recurs musical on els infants podran explorar els sons de l'ambient i compondre els seus propis paisatges sonors, on podran jugar a un memory de sons d'animals, o amb les vibracions dels sons, entre d'altres activitats.


En aquesta pàgina també ens ofereixen propostes per elaborar instruments musicals amb objectes de rebuig, fer jocs per discriminar sons, comparar la freqüència de sons que podem escoltar els humans amb la gamma de freqüència que altres animals poden escoltar...
Pensem que pot ser un bon recurs d'investigació i creativitat on els infants poden aprendre jugant, investigant i creant.


Si voleu saber més, feu click AQUÍ.

Navegador Zac

EL NAVEGADOR ZAC

Zac és el primer navegador desenvolupat per a nens amb autisme.

És el lloc, que permetrà als infants interactuar directament amb jocs i activitats. Se centra fonamentalment en els nens i nenes i la seva interacció, com també proporciona un excel·lent fòrum per a pares i mares, educadors i persones que vulguin compartir les seves experiències, eines i recursos. Per tal d'així unir-los en una solidària, compassiva i ben informada comunitat.

Aquí us deixem amb la seva presentació:
ATENEX, JUGAMOS A SER DETECTIVES?

Aquest projecte que us volem presentar aquesta vegada va destinat a tot l'alumant d'educació infantil i primer cicle de primària amb o sense nee de tipus motriu, cognitiu o sensorial.
Cada seqüència didàctica proposa una vertadera integració didàctica dels continguts de totes les àrees. Aquesta que  donem a conèixer avui es per treballar la música a través de diversos sons.

Al inici abans del menú ens dóna la possiblitat de triar el nivell d'accesiblitat de l'infant segons sigui una necessitat motriu, sensorial o cognitiva. A continuació, ens proposa convertir-nos en detectius i escollir un dels casos que ens proposa un detectiu per a què l'ajudem a resoldre'l. Entre els casos ens trobem amb el robatori del zoo, el cas de l'anell de diamants, misteri a l'escola, la desaparició del pastís i el misteri del llibre d'aventures

Aquest bloc d'associació auditiva és una proposta  d'objectes digitals que preten que el puguin utilitzar tots els infants independentment de les seves característiques i el que hem trobat més interessant en la seva guia didàctica és el fet que aquest recurs està plantejat des de les potencialitats de l'infant i no les limitacions que aquest tingui. El que varia moltes vegades és el grau d'ajuda o els estimuls per a què pugui realitzar les activitats.

Altres blocs que es poden trobar són les seqüències temporals, lateralitat,els sentits, una mica d'ordre,discriminació visual i auditiva.
Cal que siguem una escola inclusiva i integradora amb propostes per a tot tipus d'alumant. Aquest recurs és un exemple de proposta per a tot l'alumant sense la necessitat que sigui un recurs exclusiu per l'alumne amb necessitats o a la inversa.

24 abr. 2010

ENDEVINALLES D'ANIMALONS

Hola de nou!


Estem començant a donar els nostres primers pasos amb la creació de material propi amb les noves tecnologies. 

Aquí teniu un recurs que ens ha semblat molt maco per treballar a l'aula. 

Aquestes endevinalles són d'animals de la granja. Pot ser un material adient si volem introduir les endevinalles o tenim alguna Unitat Didàctica de La Granja

Esperem que us agradi i us sigui d'utilitat.

 

La Doctora Xinxeta

LA DOCTORA XINXETA, una amiga virtual

Es tracta d'un projecte educatiu, on els nens i nenes poden enviar els seus treballs, dibuixos o fotos per a compartir amb la resta de nens del món.

Aquesta doctora, té resposta per a totes les preguntes que els infants li necessitin fer.
A més a més, inclou enllaços i recursos per a jugar, es tracta de la millor manera de que els infants es diverteixin a la vegada que aprenen.
És un espai on s'impulsa que tant mestres, pares i sobretot nens i nenes s'aconsegueixin introduir al món de la Red d'una forma fàcil, clara i entretinguda.
Es tracta de promoure l'ús d'Internet entre els més petits a partir del treball col·laboratiu entre alumnes i mestres.

Cliqueu AQUÍ per fer-hi una visita, no us en penedireu!


23 abr. 2010

MOLTES GRÀCIES PER AQUESTES 5.000 VISITES!

Totes les integrants del grup Somnis de Colors us volem donar les gràcies per aquestes 5.000 visites, pels vostres comentaris que enriqueixen el nostre treball, pels premis que ens fan avançar amb il·lusió...
Esperem que tots els recursos, experiències i descobriments que us oferim us segueixin agradant tant com fins ara!

Molts gràcies pels ànims!

THANK YOU                     GRAZIE                 ALOHA                   MERCI

         DANKE                   GRACIAS                         ARIGATOO                  
                DANK                              OBRIDAGO                         GRÀCIES


SANT JORDI

SANT JORDI!

22 abr. 2010

PISSARRES DIGITALS

Volem compartir amb tots i totes aquest vídeo tan interessant que va penjar ahir l'XTEC i que avui l'hem estat comentant a la universitat. Feu-li una ullada perquè us sorprendreu de la quantitat de coses que es poden arribar a fer amb aquest recurs tan atractiu!



Aquí teniu la segona part!



Esperem que us hagi agradat! 
WIKISABER


Us presentem l'enllaç d'aquesta WEB, que hem descobert fa poc i es realment molt interessant!

WIKISABER és un portal educatiu gratuït que fomenta l'aprenentatge 2.0 i proporciona continguts didàctics per als diferents cursos d'ensenyament obligatori, amb l'objectiu d'afavorir la integració de les TIC a l'àmbit de l'educació. Al portal Wikisaber s'integra la tecnologia que permet compartir coneixement de forma fàcil i immediata: les eines de la web 2.0, amb les quals l'usuari pot crear, editar i publicar continguts.

Cada mestre/a registrat a la web pot construir Wikisaber compartint el seus continguts, enviant suggerències, utilitzant les eines de la web 2.0 amb els seus alumnes i la seva escola. A més a més pot crear blogs, foros i wikis amb els seus alumnes.

Esperem que us agradi aquest nou recurs!

Catàleg de recursos educatius digitals MERLÍ

MERLÍ 

Merlí és el catàleg de recursos educatius digitals desenvolupat pel Departament d'Educació amb l'objectiu de proporcionar a la comunitat educativa un entorn de catalogació, indexació i cerca de materials didàctics.
En aquest moment ja s'han catalogat més de 7000 recursos i està previst que el catàleg creixi amb nous materials i tipologies de recursos digitals i amb la incorporació d'altres nivells educatius (formació professional específica, ensenyament d'esports, ensenyaments artístics...). Els continguts els podem trobar classificats segons:

- Nivell educatiu: Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, CFGM, CFGS.
- Per temàtica: Matemàtiques, Llengua, Ciències, Tecnologia...
- Per tipus de contingut: Pàgina web, aplicació, etc. 


Si us interessa fer-li una ullada, AQUÍ teniu la seva pàgina web! 

A més a més, per tal que pogueu fer una primer aproximació a Merlí us enllacem un vídeo que es va elaborar amb motiu de la posada en marxa. Es tracta d'una breu descripció del cercador i dels aspectes més importants que s'hi relacionen. 




Els ocells

  THE BIRDS

Aquest curt ens mostra una història d'uns ocellls que sembla no admeten de bon grau a un altre perquè és diferent, tot i que ell vol ser amic dels primers. Mostrant als infants aquesta animació es pot establir un diàleg on arribem a esbrinar el per què de certes actituds, els podem fer reflexionar de com es podria actuar d'una altra manera. 

És un curt força adient per treballar la bona convivència i la tolerància entre companys, l'amistat i la bona disposició envers els altres, tot i que ens semblin diferents.


18 abr. 2010

QUÈ SÓN ELS GLOGS?

Recentment han començat a aparèixer els glogs per la Blogosfera, i s'estan convertint en un recurs amb un enorme potencial. Gràcies al glog podem elaborar murals didàctics interactius. L'ús de murals sempre ha estat una pràctica molt comú tant a les aules d'infantil o de Primària, per a presentar i compartir projectes amb un format atractiu o sintetitzar els coneixements adquirits sobre un tema. La utilització de glogster ens permet incorporar amb molta facilitat textos, enllaços a altres pàgines web, imatges i arxius de video o d'àudio. Aquest fet és el que diferència aquest recurs dels altres generadors de cartells o murals on-line

A més a més, es tracta d'una eina molt atractiva per a l'alumnat, ja que ofereix un gran ventall d'estils de disseny per anar configurant els diversos elements que formaran part del nostre glog: marcs per a les nostres fotografies, diversos fons, objectes per incloure... En definitiva, parlem de murals interactius i multimèdia. 
Els glogs es poden inserir amb molta facilitat a altres blogs, wikis o pàgines web. 
També els mestres podem trobar un gran potencial en aquest recurs ja que es tracta d'una eina molt vàlida per a presentar els continguts de manera molt més motivadora o proposar noves maneres de plantejar el treball per projectes. 

 AQUEST és el glog que hem creat nosaltres, a veure si us agrada!

AQ us oferim un tutorial, que és el que hem seguit nosaltres per elaborar el nostre propi glog. 

15 abr. 2010

El submarí lila

EL SUBMARÍ LILA

Es tracta d'una associació educativa compartida per pares i educadors a la recerca de maneres de fer, pensar i sentir amb els infants de 2 a 5 anys.

Volen crear un espai on els infants deixin fruir les seves experiències, les comparteixi i pugui créixer i desenvolupar-se de manera integral.

El que bàsicament busquen és que l'infant sigui autònom i sigui capaç d'acceptar-se realitzar-se i desenvolupar-se per tal de convertir-se en una persona que s'aconsegueixi satifer a ell mateix.

Tenen molt clar que els infants no aprenen a través de la instrucció sinó a través de la convivència. Els hi ofereixen  estímuls i oportunitats perquè ells mateixos assoleixin el seu propi desenvolupament, tot respectant els processos que viuen els nens i nenes.

Us convidem a que hi feu una ullada al bloc, ja que aquesta proposta d'ensenyament alternatiu pot ser molt interessant:
QUÈ ÉS UN SLIDE?

El programa Slide és una eina alternativa al Power Point que crea presentacions amb una gran varietat d'efectes, transicions i acompanyades de música. Permet transformar i jugar amb les fotografies digitals d'una forma molt senzilla afegint elements decoratius, fons i marcs.

El procés consta de tres passos: en primer lloc l'elecció de les fotos. Aquest és el moment per configurar la seva mida, l'aspecte i varies opcions d'edició. A continuació es trien les transicions i s'afegeixen els rètols, o simplement informació addicional.
Posteriorment es pot seleccionar el fons d'imatge i els marcs per per decorar les fotos. Després s'afegeix la música i per últim es selecciona el destí i el format d'arxiu.

Creiem que és un bon recurs per fer presentacions d'activitats realitzades a classe, d'alguna excursió o per presentar un tema en una reunió, entre d'altres.

A continuació us enllacem un tutorial que explica com utilitzar aquest recurs: TUTORIAL SLIDE

Nosaltres ens hem decidit a crear un titulat "L'amistat" on proposem com fomentar aquest valor des de l'escola.

Esperem que us agradi!


12 abr. 2010

PROJECTE AGREGA EDUCACIÓ 2.0

El projecte agrega és una iniciativa integrada dins del programa Internet a l'Aula del Ministeri d'Industria, Turisme i Comerç dins del qual també hi participen el Departament d'Educació I d'altres.

Aquest projecte preten agrupar tots els continguts digitals educatius creats per diferents persones de forma que quedin catalogats  per uns mateixos criteris la qual cosa facilita la recerca del usuari.
Aquest projecte està adreçat a tots els membres de la comunitat educativa i permetrà així promoure l'ús de les noves tecnologies de la comunicació a l'entorn educatiu.

Actualment dins d'aquest projecte hi ha més de 400 contiguts educatius. A més a més, es pot buscar l'àrea curricular que ens interessa des d'Educació Infantil  fins Batxillerat.

Kaidara

KAIDARA

Segurament us preguntareu que és KAIDARA, doncs nosaltres fins avuí tampoc ho sabíem i per aquest motiu volem compartir-ho amb tots vosaltres.

Kaidara és un portal d'intermón Oxfam que té per objectiu oferir al professorat de tots els nivells educatius recursos que els permeti  treballar i incorporar a l'educació per a una ciudadania global en la pràctica educativa, així com propostes i recursos d'autoformació del docent.

Moltes vegades tenim dubtes de com treballar amb els infants els valors, els sentiments així com els drets humans, sobretot amb els més petits. Doncs bé aquesta pàgina té un buscador de recerca de recursos per treballar aquests aspectes i ho podem fer escollint la temàtica, el tipus de recurs i el public destinatari.
Pensem que és molt important que conegueu aquesta pàgina i en feu ús ja que ens ajudarà en l'educació i dels infants. A més a més, també permet la possibilitat de treballar en xarxa amb altres centres educatius amb l'opció CONECTANDO MUNDOS.

Així que esperem que aquesta pàgina estigui entre les visitades pels mestres, educadors i tots els ciutadans.
DE QUI ÉS AQUESTA CUA?

Us volem mostrar aquest fantàstic recurs per tal de treballar els animals d'una manera més lúdica, motivadora i divertida pels infants, l'hem pogut trobar en un bloc molt interessant i us recomenem que li feu una visita, cliqueu-hi. 
És un joc on els nens i nenes han d'endevinar de quin animal forma part la cua que es mostra.
Esperem que us sigui útil i que gaudiu de les imatges!


Les vocals

COM ENSENYAR LES VOCALS

Per ensenyar les vocals de manera motivadora podem utilitzar diferents estratègies didàctiques:

- Escoltar el so de les vocals i fer rimes.
- Establir una relació entre el so i la lletra impresa. Es pot ajudar a l'infant a reconèixer les lletres relacionant-les amb un dibuix.


- Ensenyar fotografies o dibuixos que comencin amb la vocal.
- Cantar cançons on canviem las paraules amb una mateixa vocal.
- Preparar llibres on les lletres estiguin escrites en relleu, amb textures.


- Facilitar vídeos i jocs des d'Internet on es treballin les vocals.


- Donar-lis l'oportunitat perquè escriguin les vocals en sorra, farina, sal, pissarretes... abans que comencin amb el llapis.

 Un bonic poema on es treballen les vocals és el que podeu llegir a continuació:  

El riure de les vocals
(Traducció d'un fragment)

Les vocals, les vocals,

són convidades d'honor

i el rei explica acudits blancs

units a d'altres colors

per tal que els seus convidats

vegin que avui està

de molt bon humor.

Així riu la "A" hahaha

Així riu la "E" hehehe

Pero riu més la "I"

perquè es sembla a mi hihihi.

Així riu la "O" hohoho.

I per què no riu la "U"?

Perquè el ruc riu més que tu.

CONTES.NET : NARRATIVA DIGITAL 

Gràcies a la Fundació Tr@ms hem pogut conèixer un projecte anomenat Contes.net que té com a objectiu iniciar als alumnes de Primària en l'ús d'un processador de text i un programa de dibuix, combinant aquest aprenentatge amb un treball cooperatiu interescolar, en la creació d'un conte digital
 
Els resultats dels diversos contes s'han publicat a la pàgina web d'aquesta fundació i a les web de totes les coses que han participat conjuntament per tal de fer d'aquest projecte una realitat. 

AQUÍ us deixem l'enllaç d'aquest projecte tan interessant, feu-li una ullada perquè s'ho mereix!

Control del ratolí

ACTIVITATS PER POTENCIAR EL CONTROL DEL RATOLÍ

Cal destacar la importància de disposar de recursos per a que els més petits adquireixin control i habilitat amb el ratolí. A continuació us mostrarem una gran varietat de recursos per tal que els poseu en pràctica amb els vostres alumnes. 
Primerament, ens agradaria aclarir que les activitats que presentem no requereixen un moviment definit i precís per la pantalla, no es necessària l'exactitud. D'aquesta manera, els infants aprendran a moure el ratolí per tota la pantalla, de manera indefinida

El següent pas seria el de presentar-los activitats per a practicar moviments verticals i horitzontals, sense la necessitat que els moviments estiguin controlats per una límit de velocitat. 
A continuació, les activitats que ofeririem serien de moviments horitzontals i verticals però ja amb una certa velocitat: esquivar objectes, recollir coses...

Activitats de moviments no precisos per la pantalla: 

- Limpiadibujos
Amb aquest joc, els infants han d'anar clicant damunt dels objectes per tal que es vagin borrant i així descobrir la imatge que s'amaga sota. Si us el voleu descarregar, aneu AQUÍ


- Colour Me Butterfly   
Els infants han de moure la papallona per damunt de les diferents fulles per pintar-les del mateix color que la papallona. Hi ha diverses papallones, dos colors diferents: groc i rosat.
Aquest joc el pots trobar dins de la sèrie Bugs de la web Poisson Rouge, fixa't en la imatge on assenyalem on s'ha de clicar (cercle negre) pots jugar-hi AQUÍ

Activitats de moviments verticals i horitzontals:
 - Explotaglobos.    
Es tracta d'un joc amb una mecànica ben senzilla. Els infants hauran d'explotar els globus a mesura que van apareixent per la pantalla. Si us el voleu descarregar, cliqueu AQUÍ


- Treasure  
Els infants hauran de moure el ratolí per tal que el cofre pugui anar recollint tots els diamants que van caient. Aquesta activitat es troba dins de la secció "Aquarium" de la web Poisson Rouge. Haureu de navegar per les profunditats del mar amb el submarí fins trobar aquesta activitats. Tot i això, n'hi ha d'altres realment interessant pel treball amb el ratolí. Cliqueu AQUÍ

Esperem que us hagin agradat aquests recursos!
COM ORGANITZAR L'ESPAI DE LA NOSTRA AULA TAC DE MANERA EFICIENT

En Josep Fábrega ens ha facilitat aquestes fotografies per a mostrar-nos com és pot arribar a aprofitar l'espai d'una aula TAC. I com podeu observar el resultat és sorprenent!

Oi que fa molt de goig aquesta aula? Moltes gràcies Josep!





11 abr. 2010

Trencaclosques

TRENCACLOSQUES EN LÍNIA


"Jigsawplanet" és una aplicació en línia de funcionament molt senzill: només cal pujar una imatge en format jpg. seleccionar el número de peces que desitgem i la seva forma (des de l'opció "Advanced Settings") i ja podem crear el nostre puzzle personalitzat. Amb Jigsawplanet l'alumnat pot: 

- Crear els seus propis trencaclosques. 
- Jugar i montar trencaclosques propis i elaborats per altres persones. 
- Enviar trencaclosques per correu electrònic.
- Incloure aquests trencaclosques a qualsevol pàgina web que tinguem. 



Apa a jugar! AQUÍ teniu l'enllaç de l'aplicació! 
APRENENTATGE SIGNIFICATIU

A continuació us presentem un vídeo molt entranyable. És una historieta infantil que mostra un exemple d'aprenentatge significatiu, una necessitat social de construcció del coneixement.

El vídeo ens ensenya que no ens hem de donar mai per vençuts i que sempre hem de ser persistents, no decaure en proposar-se metes i arribar fins al final per tal d'obtenir la nostra recompensa!

Podreu veure un moment molt emocionant: quan el mestre i l'alumne junten les seves mans per finalitzar la creació.



Esperem que us agradi!

10 abr. 2010

Projecte sobre Japó

PROJECTE SOBRE JAPÓ

Avui volem dedicar una entrada a un bloc molt especial, és el bloc dels OSSOS i LLEONS d'infantil del Cañada Blanch de Londres.
En aquesta presentació se'ns mostra l'inici, desenvolupament i consecució del seu últim projecte: JAPÓN Investigando el mundo oriental.
Us volem felicitar per aquesta fantàstica presentació i pel treball realitzat durant aquestes útlimes setmanes.
Ens encanta veure amb quina il·lusió i esforç heu treballat i el fantàstic resultat que heu aconseguit.
Per part nostra res més, us deixem amb la seva màgica presentació que us transportarà fins al món oriental.
                                                  JapóN
CHILDTOPIA

Us presentem un recurs anomenat Childtopia. Es tracta d'una pàgina web on els nostres alumnes o nosaltres (perquè no!) tenim la possibilitat de jugar a una gran infinitat de jocs. Podem trobar jocs d'aritmètica, sudokus, memòria visual, equacions, tres en ratlla, multiplicacions, endevinalles....i només per citar-ne alguns. Hi ha moltes categories diferents i segur que podeu trobar el joc adequat per treballar a partir de les TIC, aquell tema que esteu treballant a l'aula. La presentació de la seva web us permetrà entendre ben bé quin objectiu té:

" L'objectiu que té Childtopia és el d'oferir jocs lúdics i educatius per als petits de la casa. Tots els materials que posem a la seva disposició estan elaborats amb criteris psicopedagògics que reforcen la tasca de l'escola i l'entorn familiar." 

Childtopia permet que els infants es puguin divertir en un entorn interactiu i estimulant, alhora que ofereixen als pares o mestres la tranquil·litat de saber que estan dedicant el seu temps a una activitat segura i enriquidora. 


Si voleu visitar aquesta web, clicleu AQUÍ
LA MOSQUETA

Us presentem un nou recurs, aquest cop adreçat a Educació Especial. Es tracta d'un espai creat en llengua catalana i que estrena nou domini. La seva presentació ens servirà per entendre la feina que fan i qui són: 

" En aquest portal, a part de notícies, articles, materials adaptats i específics per a la discapacitat motriu, també hi trobareu un conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorials, cognitives i emocionals; i en general, a tota la població infantil fins a 4 anys. 
La característica diferencial d'aquesta web és la forma d'accés que fa que les persones amb greus problemes motrius o de relació també les puguin utilitzar." 

Navegueu fins AQUÍ i feu una ullada, val la pena!