SOMIEM JUNTS?

BENVINGUTS a aquest blog d'Infantil.

Aquí COMPARTIRE amb vosaltres experiències, projectes, recursos, dubtes, opinions... i tot allò que us interessi pel que fa a l'educació dels més petits.

Així doncs, espero que aquest espai sigui alguna cosa més que un lloc d'intercanvi, un espai d'IL·LUSIONS comunes.

3 jul. 2013

BLOGS PER SEGUIR

BLOGS PER SEGUIR

 

Hola de nou!

He trobat un blog d'una mestra d'Educació Especial que m'ha semblat molt interessant, que seguiré a partir d'ara i que volia compartir amb vosaltres. 

En aquest blog podem trobar activitats per Educació especial i Primària, recursos didàctics relacionats amb l'atenció a la diversitat, articles relacionats amb l'autisme, la paràlisi cerebral, material educatiu relacionat. És molt complet i ens pot ser de molta utilitat quan tinguem alumnes a l'aula que precisen aquesta atenció més especialitzada. També ens pot servir per ajudar-nos a treballar la inclusió de manera efectiva. 

El blog es diu Compartint mirades, i està administrat per Ametlla.

Aprofito per dir que l'Escola d'Educació Especial de Marató han presentat unvídeo al concurs ROMPER BARRERAS. Es titula "Jo, com el meu germà". Us convido a votar per aquest vídeo. Cliqueu al damunt del títol i anireu a l'enllaç de la pàgina. Si guanyen tindran uns dinerets per invertir en tecnologia per l'alumnat. Atenció!! el plaç és fins al 20 de juliol. Aquí us deixo el vídeo: 




5 comentarios:

  1. Hola noies !!!
    Està molt bé el bloc de l'Ametlla jo el miro sovint i el trobo molt interessant !!!!!!
    Una abraçada i ens llegim !!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Magda!!
      M'ha semblat molt interessant i sempre va bé tenir-ne llocs on ens donen idees i ens faciliten la tasca.
      El teu blog també és genial. L'entrada d'acomiadament de curs m'ha emocionat...crec que te la copiaré per una altra vegada ;)

      Eliminar
  2. Hola: Moltes gracies per difundir la nostra tasca. Abraçades

    ResponderEliminar
  3. Hola Magda!!
    Ens ha semblat molt interessant, i ofereix molts recursos per treballar l'atenció a la diversitat.
    També el teu, ho saps!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  4. Hola!
    De res. M'ha semblat un treball fet des de l'estimació pel que es fa i que podia posar el meu granet de sorra.
    Abraçades i a veure si teniu sort i guanyeu!1

    ResponderEliminar