SOMIEM JUNTS?

BENVINGUTS a aquest blog d'Infantil.

Aquí COMPARTIRE amb vosaltres experiències, projectes, recursos, dubtes, opinions... i tot allò que us interessi pel que fa a l'educació dels més petits.

Així doncs, espero que aquest espai sigui alguna cosa més que un lloc d'intercanvi, un espai d'IL·LUSIONS comunes.

14 jul. 2013

BLOGS PER SEGUIR

BLOGS PER SEGUIR 


He estat tafanejant una mica aquest blog i m'ha semblat sensacional. La última entrada ens convida a mirar una guia d'educació emocional molt completa.



És un blog que ens presenta recursos i treballs dels que podem enriquirnos i agafar moltes bones idees. Podem trobar projectes, treballs per racons, contes, lectura, treballs de les festivitats i un llarg etc. que de segur us agradarà tant o més com a mi. El blog es diu Fent i desfent 

Altra proposta que m'ha agradat molt és treballar les matemàtiques de manera motivadora i significativa per als nens a partir de dades personals seves. Ha fet una adaptació molt maqueta des de Pinterest. El títol és Matemàtiques sobre mi. A veure que us sembla!!


 

5 comentarios:

  1. És fantàstic el bloc de la Marta, amb molts bon recursos i moltes idees i experiències.
    A més d'una molt bona amiga blocaire !!!!!
    Molt bona recomenació !!!!!
    Petonets !!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Un gran blog el de la Marta, jo el miro sovint ja que ens proposa molt bones idees i experiències !!!!
    A més és una molt bona amiga blocaire.
    Molt bona recomenació !!!!!!
    Petonets ben estiuencs !!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Siii cent pe r cent, m'ha encantat. Per a mi ha estat tot un descobriment!!
      Molts petonets estiuencs de tornada!!

      Eliminar
  3. Moltes gràcies per aquesta entrada que dediques al meu bloc... M'ha fet moltíssima il.lusió!!! Em fa molt contenta que trobis útils les cosetes que vaig publicant.
    Una abraçada ben forta.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. De res Marta!
      De veritat que tens un blog fantàstic, m'agrada molt la feina que fas i seré una incondicional teva!! Dones moltes idees genials.
      Un petonet dels grans!!

      Eliminar