SOMIEM JUNTS?

BENVINGUTS a aquest blog d'Infantil.

Aquí COMPARTIRE amb vosaltres experiències, projectes, recursos, dubtes, opinions... i tot allò que us interessi pel que fa a l'educació dels més petits.

Així doncs, espero que aquest espai sigui alguna cosa més que un lloc d'intercanvi, un espai d'IL·LUSIONS comunes.

23 mar. 2015

MINICONTES



He descobert a l'Estrella Ratón Pérez i els seus contes i minicontes. Aquest enllaç que comparteixo és per captar l'atenció dels més petits. A mi em funciona força bé amb els alumnes, també amb els de primer i segon, de cicle inicial. A vegades els explico abans de començar una activitat i d'altres, abans de marxar, quan ja hem recollit.




Jo no recordo qui m'ho va explicar per primera vegada, sé que ho vaig sentir a les pràctiques a l'escola i em va agradar molt aquest recurs. Trobo que la Estrella ho interpreta molt i molt bé.

2 comentarios:

  1. Bona nit Mariana! I gràcies per descobrir-me aquest blog i la Estrella Ratón Pérez! M'han agradat molt les teves entrades! Jo també sóc mestra i també tinc un blog en el qual plasmo les meves reflexions: mireiaserra.cat. Si algun dia hi vols donar una ullada ja ho saps. Moltes gràcies i una abraçada.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Mireia!!

      L'Estrella Ratón Pérez va ser per mi una troballa molt especial i no podia estar-me sense compartir-la :D.

      Si em pases l'enllaç del teu blog aniré a fer una ullada amb molt de gust en quant tingui una estoneta.

      Una abraçada i fins aviat

      Eliminar