SOMIEM JUNTS?

BENVINGUTS a aquest blog d'Infantil.

Aquí COMPARTIRE amb vosaltres experiències, projectes, recursos, dubtes, opinions... i tot allò que us interessi pel que fa a l'educació dels més petits.

Així doncs, espero que aquest espai sigui alguna cosa més que un lloc d'intercanvi, un espai d'IL·LUSIONS comunes.

11 sept. 2015

MATERIALS PER A L'AULA

Hola de nou a tothom!!

Aquest curs estaré de professora a secundària, així que el treball diari amb els més petits no el podré compartir amb vosaltres de la mateixa manera.

Tot i això, tenia un munt d'idees preparades i de ben segur aniré compartint projectes i experiències.

De moment, ja que comença el curs, m'agradarà compartir un Tablero Pinterest amb material per a l'aula que m'ha semblat curiós i pràctic tenir per muntar els espais on ens estem tantes estones amb els més petits. Feu click a la imatge i anireu drets...



I si busqueu etiquetes per retolar el material d'aula a Idees Magistrals en trobareu de ben maquetes.

5 comentarios:

  1. ¡Hola! Molt bona l'entrada. Felicitats pel blog.

    Aprofito per donar-te a conèixes EsferaTIC, una comunitat per a blogs educatius amants de les noves tecnologies. Penso que el teu blog hi encaixa molt!

    És totalment gratuït, només cal compartir un segell. Aquí tens tota la informació. Moltes gràcies!

    Salutacions.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies!! ara mateix vaig a fer una visita a EsferaTic, m'agrada la proposta.

      Salutacions molt cordials

      Eliminar
  2. Gràcies per formar part d' EsferaTIC. No deixis de visitar la nostra comunitat per veure els nous blogs participants.

    Si vols pots donar a conèixer la nostra iniciativa als teus blogs amics. Com més serem millor. Gràcies!!!

    Moltes salutacions. Seguim aprenent!

    ResponderEliminar
  3. M'encanten els nous materials!!! Moltes gràcies per compartir tots aquests materials i l'enhorabona per tot l'esforç i dedicació.

    Per ser un blog de referència en el que aprenc moltíssimes coses, et deixe un premi en:

    http://lespielldelaporta.blogspot.com.es/

    Espere que t'agrade i et servisca de motivació per no deixar de fer funcionar mai el teu blog.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies a tu!!

      Aquest curs estic una mica desconnectada del blog perquè estic a secundària, però vaja si m'en recordo i penso.

      Comentaris com el teu fan que l'iniciativa i el compartir siguin més gratificants i enriquidors. Gràcies a tu Anna!!

      Eliminar